Lite information

Jaha, så allt jag skriver flyger ut i cyberrymden (how far out are you?). Då är det väl bra om jag delar med mig av min enorma kunskap.

Världens bästa radioprogram: Mammas nya kille! länken dit finns bland länkarna Det finns inget program som kommer ens i närheten.

Southpark är den bästa tecknade tvserien. Alltså jag antar att ni sett det så jag tänker inte ens kommentera varför.

Flight of the conhords är en tvserie som handlar om två nya zeeländare som har ett band (flight of the conchords heter det lustigt nog). De befinner sig i New York och försöker slå på stort. Det går inte att förklara varför det är så roligt men det är det. Jag kan göra ett försök... De är helt totalt socialt inkompetenta och har världens sämsta manager: Murray, och ett stalker/fan: Mel. Det var ju en crappy förklaring, men se det iallafall!


Manowar born to live forever more! Alltså har ni sett bilden vi hedde upp i förra inlägget?! Då förstår ni varför dom är så bra! Helt underbart! Man kan tyvärr inte lägga upp ljud, annars hade jag gjort de förlängesen. Så istället kan vi ge er en youtubevideo. Det ligger på länkar (har inte riktigt förstått oss på de häringa än...)


Återkommer med fler tips

dunka in die hard och stoppa handen i chipspåsen så kanske polletten trillar ner

Kommentarer
Postat av: Natta

Det blev ju jätte bra ! Nu blev jag sugen på att göra om min blogg också :P

2008-08-22 @ 11:48:40
URL: http://nathalibergdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

jamen de e ba å markera när man vill göra en länk, asså när man vill göra en länk markerar man å klickar på bilden där de står "gör en länk" typ =D

2008-08-23 @ 13:27:42
Postat av: Rebekka

jamen de e ba å markera när man vill göra en länk, asså när man vill göra en länk markerar man å klickar på bilden där de står "gör en länk" typ =D

2008-08-23 @ 13:28:10
URL: http://rorebobekokoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0